Využi zľavu 5% na prvý nákup

Zľavový kód: Birki5

*zľavu možno uplatniť na nezľavnený tovar na nákup nad 30 €

Ako vložiť tovar do košíka?

V prípade, že ste na našej stránke našli produkt, ktorý si chcete zakúpiť, po kliknutí na tlačidlo Zobraziť sa zobrazí detail produktu, kde je nevyhnutné zvoliť farbu, správnu veľkosť, šírku a iné. Následne pomocou tlačidla Vložiť do košíka vami zvolený produkt pridáte do nákupného košíka. Produkty môžete do Vášho košíka pridávať alebo vymazávať, až pokiaľ nebudete so svojím výberom spokojní.

Ako dokončiť objednávku?

Na odoslanie a naše zaregistrovanie objednávky je nutné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, e-mailovú adresu a úplnú adresu dodania. V prípade, že chcete byť o doručení kuriérom informovaní prostredníctvom SMS správy, vyplňte voliteľný údaj, telefónne číslo. Následne vyberiete spôsob dopravy a platby, zaškrtnete súhlas s obchodnými podmienkami a stlačíte tlačidlo Objednať s povinnosťou platby.

Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia na birkislava.sk prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.

Ako viem, že ste moju objednávku obdržali?

Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email ("Potvrdenie objednávky číslo #"). Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás (e-mailom info@birkislava.sk alebo telefonicky v pracovné dni od 9:00 do 17:00). V prípade, že máte vytvorený profil, môžete si zrealizovanú objednávku skontrolovať aj vo Vašom profile: Môj účet - Moje objednávky.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Vašu objednávku na birkislava.sk sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie. Aktuálnu dostupnosť konkrétnych sandál, topánok alebo šľapiek zistíte pri výbere veľkosti alebo farby - systém Vám automaticky vypíše do koľko dní, resp. hodín Váš tovar budeme expedovať. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov.

Ako zrušiť objednávku?

Ak ste si rozmysleli svoj nákup na birkislava.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. O želaní stornovať objednávku nás prosím informujte prostredníctvom emailu: info@birkislava.sk.

Na zlepšenie našich služieb používáme súbory cookies. Viac informácií a možnosť odmietnuť sa dozviete tu.