Využi zľavu 5% na prvý nákup

Zľavový kód: Birki5

*zľavu možno uplatniť na nezľavnený tovar na nákup nad 30 €

Stavy a množstvo

Drahí naši zákazníci, našou najväčšou snahou a cieľom je ponúkať Vám ten najväčší výber modelov Birkenstock avšak nie je v našej moci udržiavať skladové zásoby pri všetkých modeloch, ktoré ponúkame. Z tohto dôvodu sa na birkislava.sk môžete stretnúť s nasledujúcimi  informáciami o dostupnosti:

Skladom: tovar držíme na sklade a zvyčajne odosielame do 1-2 pracovných dní (s ohľadom na vybraný spôsob platby). Skladom držíme všetky modely zverejnené na našich stránkach s produktami.

14 dní: tovar objednávame priamo u výrobcu, v tomto prípade môže dôjsť k doručeniu tovaru aj mimo lehoty dostupnosti (skôr - neskôr). Vždy Vás však o doručení budeme vopred informovať.

Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

Pri objednávke nad 40 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZDARMA. Pri objednávke do 40 € je účtované prepravné 3,30 €.

Aké spôsoby doručenia využívate?

Pre dosiahnutie včasného a bezpečného doručenia objednaného tovaru využívame služby kuriérskej spoločnosti Geis. O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby Geis Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom. Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky. V deň doručenia Vás kuriérska spoločnosť informuje o časovom intervale, kedy prebehne doručenie. 

Chcem zmeniť adresu dodania objednávky.

V prípade, že potrebujete zmeniť adresu dodania, je potrebné nás o tom neodkladne informovať na email: info@birkislava.sk. Najneskôr však do 24 hodín od objednania tovaru. V opačnom prípade je nutné si túto zmenu dohodnúť priamo s kuriérom.

Moja objednávka stále nedorazila.

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás na info@birkislava.sk a my preveríme, kde sa balík nachádza.

Čo v prípade, ak sa mi nepodarilo prevziať zásielku?

Samozrejme, niekedy sa môže stať, že Vás kuriér nezastihne na dodacej adrese. Ak je prvý pokus o doručenie zásielky neúspešný, kuriér sa znova pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku službu Geis). Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť Geis a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. 

Na zlepšenie našich služieb používáme súbory cookies. Viac informácií a možnosť odmietnuť sa dozviete tu.